ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Ośrodka Pomocy Społecznej w Iłowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Świadczenie usług przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków dla dzieci w Szkole Podstawowej w Koninie Żagańskim w 2018r.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Świadczenie usług przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków dla dzieci w Szkole Podstawowej w Koninie Żagańskim w 2018r.

Szczegóły informacji

Świadczenie usług przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków dla dzieci w Szkole Podstawowej w Koninie Żagańskim w 2018r.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej w Iłowej

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2018-01-03 15:00:00

Ogłoszono dnia: 2017-12-27 przez Elżbieta Kinal

Treść:

                                                                              Iłowa dn. 22.12. 2017r.
 
Znak sprawy : OPS.252. 3 .2017
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
 
  1. Zamawiający –       Ośrodek Pomocy Społecznej w Iłowej
ul. Kolejowa 7,
68-120 Iłowa
 
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na :
 
Świadczenie usług przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków dla dzieci w Szkole Podstawowej w Koninie Żagańskim w 2018r.
 
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24)
 
  1. Termin realizacji zamówienia:
- 05 stycznia  2018 r. – 31 grudnia 2018 r.( w dni nauki szkolnej)
 
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania, gotowania i dostarczania  posiłków
( w formie obiadu dwudaniowego ) do Niepublicznej  Szkoły Podstawowej w Koninie Żag. dla ok. 15 dzieci ( ilość dzieci jest liczbą przypuszczającą może ulec zmianie). Dowóz musi być zapewniony środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniającymi wszelkie wymogi sanitarno - epidemiologiczne. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przerw w nauce. Posiłki obiadowe winny być dostarczone każdego dnia nauki. Szczegółowe godziny dostarczania posiłków zostaną ustalone z dyrektorem szkoły.
 Posiłki mają być sporządzone zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą tez być sporządzone ze świeżych produktów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia zgodnie z właściwymi wymogami sanitarno-epidemiologicznymi.
Posiłki muszą być sporządzone w dniu dostawy i dostarczone do szkoły własnym transportem wykonawcy w specjalistycznych pojemnikach. Obiady muszą mieć odpowiednią temperaturę, wymaganą dla posiłków obiadowych.
Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno- sanitarnych oraz spełniać warunki określone w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. O bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. Nr 171, poz.1225 z późn. zm.)
Ustala się obowiązującą gramaturę posiłków dla dzieci nie niższą niż:
zupa – 300 ml,
ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza) – 200 gram,
mięso – 80 gram,
surówka – 150 gram,
kompot – 200 ml
Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia.
Godziny dostarczania posiłków będą następowały  w godzinach umówionych z dyrektorami szkół.
Zamawiający zastrzega sobie, że ilość osób korzystających z obiadów może ulegać zmianie, w zależności od liczby dzieci uprawnionych do otrzymywania posiłków.
Wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany.
Zamawiający zastrzega, iż powierzanie realizacji zamówienia podwykonawcom wymaga zgody Zamawiającego. 
Wydawaniem obiadów dla uczniów zajmuje się placówka bez udziału Zleceniobiorcy.
Obiady będą przygotowywane i dostarczane zgodnie ze sporządzonym  wcześniej jadłospisem.
Zleceniobiorca zobowiązany jest do przechowywania próbek dostarczonych posiłków w swoim zakładzie w terminach przewidzianych przepisami sanitarnymi
 
Kod usług:
CPV 55523100-3- usługi w zakresie posiłków szkolnych
CPV 55321000-6- usługi przygotowywania posiłków
CPV 55322000-3- usługi gotowania posiłków
CPV 55524000-9 usługi dostarczania posiłków do szkół.
 
 
 
 
  1. Posiłki muszą charakteryzować się wysoką jakością, posiadać właściwe walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności dań w okresie kolejnych 5 dni.
  2. Liczba osób korzystających z posiłków jest ilością szacunkową i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości posiłków w skali dziennej, miesięcznej czy też w całym wskazanym okresie w zależności od potrzeb, a Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie.
  3. Wykonawca jest zobowiązany wydawać i dostarczyć posiłki z wykorzystaniem własnych zasobów kadrowych oraz własnym transportem dostosowanym do przewożenia żywności, dopuszczonym przez SANEPID do przewozu posiłków .
  4. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić  gorący posiłek , o nie gorszej jakości na swój koszt, z innych źródeł.
  5. Wartość odżywcza i energetyczna musi być zgodna z określonymi normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia i uwzględniać rację pokarmową dla dzieci .
  6. Realizacja przedmiotu zamówienia następuje przy wykorzystaniu produktów i narzędzi Wykonawcy.
  7. Gorący posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązujący w tzw. Punktach zbiorowego żywienia tj. posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia , wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej, sporządzane z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności.
  8. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi
    w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm. ) oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
  9. Lokal gastronomiczny Wykonawcy wraz z zapleczem, w którym będą przygotowywane posiłki, musi posiadać zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie w nim działalności gastronomicznej.
  10. Warunki zapłaty za wykonane zamówienia:
    1. Zamawiający pokrywa 100% kosztów posiłków,
    2. Rozliczenie za wykonane usługi będzie następowało na podstawie faktur miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę na podstawie faktycznej ilości wydanych posiłków w danym miesiącu potwierdzonej przez Zamawiającego.
    3. Wartość faktury stanowić będzie ilość posiłków x cena jednostkowa posiłku zawarta w ofercie. (cena brutto tj. z podatkiem VAT)
    4. Cena jednostkowa podana w ofercie nie będzie ulegała zmianie przez okres trwania umowy.
    5. Zamawiający ureguluje należność w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury.
 
  1. Wymagania i warunki zamawiającego .
  1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania działalności gospodarczej w zakresie pełnienie usług gastronomicznych,
  2. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
 
  1. Dokumenty , jakie wykonawca powinien załączyć do oferty :
  1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy wg załączonego wzoru – załącznik nr 1
  2. Oświadczenie Wykonawcy  iż dysponuje on odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 2),
  3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru załącznika nr 3,
  4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług z zakresu żywienia  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie- wg wzoru załącznika nr 4,
  5. Oświadczeniem o realizacji działań z zakresu polityki społecznej na rzecz aktywizacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym tj. zatrudnianie osób niepełnosprawnych , bezrobotnych w ramach prac subsydiowanych. 
 
  1. Dokument potwierdzający posiadanie zezwolenia  SANEPID-u  na prowadzenie usługi cateringowej (kserokopia poświadczenia za zgodność  z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy)
  2. Dokument potwierdzający dopuszczenie przez SANEPID środka transportu wykorzystywanego do przewozu posiłków (kserokopia poświadczona  za zgodność  z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy)
  3. Aktualny odpis z rejestru sądowego lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej;
  4. Przykładowe tygodniowe menu,
 
  1. Kryterium wyboru oferty
  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
  2. Przy wyborze  oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto za jeden gorący  posiłek - 80pkt  , jak również wskazaniem przez oferenta realizacji działań z zakresu polityki społecznej na rzecz aktywizacji osób zagrożonych wykluczeniem tj. :
- niepełnosprawnych  10 pkt ,
                         - w ramach ustawy o  zatrudnieniu socjalnym 10 pkt,
 
  1. Możliwe jest uzyskanie maksymalnie 100 pkt. 
                         Punktacja za cenę liczona będzie wg wzoru:
Cena najniższa oferty
------------------------------ x 80 pkt
Cena badanej oferty
 
 
  1. Miejsce i termin składania ofert
  1. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
  2. W przypadku składania oferty, w siedzibie zamawiającego lub pocztą, na kopercie należy umieścić dopisek: „Świadczenie usług przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków dla dzieci w Szkole Podstawowej w Koninie Żagańskim w roku  2018.” W przypadku nadesłania oferty pocztą liczy się data jej wpływu do siedziby OPS w Iłowej.
Miejsce składania ofert: Ośrodek Pomocy Społecznej w Iłowej ul. Kolejowa 7 68-120 Iłowa
Ofertę należy złożyć do dnia 3 stycznia 2018 r. do godz. 15.00
 
Rozpatrzenie ofert nastąpi dnia 03.01.2018 r. o godz. 15.20 w Ośrodku Pomocy Społecznej w Iłowej.
 
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie zawiadomiony telefonicznie
o zawarciu umowy w dniu następującym po rozpatrzeniu ofert na świadczenie usług objętych niniejszą ofertą..
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty, bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
 
           
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 1
…………………………………….
       (pieczęć firmy)
 
 
 
FORMULARZ OFERTY
 
Zamawiający:
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul.Kolejowa 7
 
68-120 Iłowa
Tel/ fax: (68) 3774948
Wykonawca:
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
 
Odpowiadając na zaproszenie do złożenia oferty na usługę
„Świadczenie usług przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków dla dzieci w Szkole Podstawowej w Koninie Żagańskim w roku  2018”
 
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę brutto: (koszt jednego posiłku w zł)
 
.........................................................................
 
Słownie: .........................................................................................................................
 
- wartość netto: ................................................
 
- podatek VAT %: .............................................
 
Cena oferty zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
 
 
Oświadczam, że zapoznałem się z treścią zapytania ofertowego i akceptuję warunki w nim zawarte oraz zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy na warunkach zawartych w zapytaniu ofertowym.
 
 
 
….................................................
( podpis Wykonawcy lub osoby/osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
 
 
Załącznik nr 2
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
 
 
…………………………………….
       (pieczęć firmy)
 
 
 
 
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
W TRYBIE ART. 22 UST. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
 
 
 
 
 
 
W imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy oświadczam, że spełniamy warunki określone w zapytaniu ofertowym na usługę „Świadczenie usług przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków dla dzieci w Szkole Podstawowej w Koninie Żagańskim w roku  2018” oraz posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.         posiadam/y niezbędną wiedzę i doświadczenie,
2.         dysponuję/my potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3.         znajduję/my się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 
......................................................
(data i podpis Wykonawcy lub osoby/osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy)
 
 
 
 
.................................................... dnia ..........................................
 
                                                                                  ……………………………………………
                                                                                                              (podpisy osoby/osób wskazanych w dokumencie,
                                                                                                        uprawnionych do występowania w obrocie prawnym,
          reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń
        woli w jego imieniu)
Załącznik nr 3
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
…………………………………….
       (pieczęć firmy)
 
 
 
OŚWIADCZENIE
O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA
Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
W OPARCIU O ART. 24 UST.1 i 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
 
Ja, niżej podpisany …………………………………………………………………………………..…...
jako upoważniony do reprezentowania firmy ……………………………………..……………………..
z siedzibą w …………………………………………………………………………..…………………..
oświadczam, że reprezentowana przeze mnie firma nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść brzmi:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
  1. wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
  2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
  3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
  5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
  6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
  7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
  8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
  9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
            Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
  1. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi     w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje sie do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 lub art. 67 ust. 1 pkt. 1 i 2,
  2. nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili sie na przedłużenie okresu związania ofertą,
  3. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
  4. nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
 
 
 
…………………, dnia ……………………………
 
 
 
 
 
                                                                                  ……………………………………………
                                                                                                              (podpisy osoby/osób wskazanych w dokumencie,
                                                                                                        uprawnionych do występowania w obrocie prawnym,
          reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń
         woli w jego imieniu)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 4
…………………………………….
       (pieczęć firmy)
 
WYKAZ WYKONANYCH LUB WYKONYWANYCH USŁUG Z ZAKRESU ŻYWIENIA 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie
L.p.
Przedmiot zamówienia /krótki opis, nazwa, rodzaj/
Całkowita wartość zamówienia /brutto w zł/
Data wykonania
od-do
Nazwa i adres zamawiającego
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
*Zamawiający zaleca aby do wykazu dołączono dokumenty poświadczające, że w/w usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje).
 
 
 
 
…………………, dnia ……………………………
 
 
 
                                                                                  ……………………………………………
                                                                                                              (podpisy osoby/osób wskazanych w dokumencie,
                                                                                                        uprawnionych do występowania w obrocie prawnym,
          reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń
         woli w jego imieniu)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Iłowej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Elżbieta Kinal
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-12-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Kinal
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-12-27 15:51:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-12-27 15:51:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-01-04 13:55:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1764 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony